1 396 läst ·
10 svar
1k läst
10 svar
inget vattentryck i elementet
Det måste väl finnas en tryckmätare. Ökar du trycket till 1-1,5 kg bör det pysa ut i en övertrycksventil någonstans. Är det en våning kan 0,5 kg räcka och 0,8 kg till två våningar. Ibland kan lite mer behövas.
Fyll på vatten, lufta elementen, fyll på mer o.s.v. det kan behöves flera omgångar innan all luft är borta.
Fyll på vatten, lufta elementen, fyll på mer o.s.v. det kan behöves flera omgångar innan all luft är borta.
Klicka här för att svara