Hur jag än vrider på termostaterna på elementen så blir de inte varma.
Har en elpanna av modell äldre. Se bifogat.
Vad kan vara fel?
Har en elpanna av modell äldre. Se bifogat.
Vad kan vara fel?
El
Bor i nuläget inte i huset så har inte exakt koll på när elementen inte värmer.
Det skrevs något om en utegivare. Kan inte hitta en monterad någonstans. Var borde den rimligtvis sitta?
Elementen fungerar bra under dagen men verkar stängas av vid en viss tidpunkt (oklart exakt vilken tid).oskar.valta skrev:
Bor i nuläget inte i huset så har inte exakt koll på när elementen inte värmer.
Det skrevs något om en utegivare. Kan inte hitta en monterad någonstans. Var borde den rimligtvis sitta?
jag har ställt in den på A nuT topmount skrev:
När den varit inställd på kurva c har elementen varit varma men framåt kväll/midnatt så värms inte elementen längre

