Hej!
Jag får inte mail om svar på mina prenumererade trådar. Jag är medlem på flera andra likadana forum och tycker att jag har koll på inställningarna. Dvs. att jag vill ha omedelbart meddelande så fort någon replikerar. Mailen blockeras inte heller vad jag kan se? Någon som känner igen det här?