nikasp
Hej!

Jag får inte mail om svar på mina prenumererade trådar. Jag är medlem på flera andra likadana forum och tycker att jag har koll på inställningarna. Dvs. att jag vill ha omedelbart meddelande så fort någon replikerar. Mailen blockeras inte heller vad jag kan se? Någon som känner igen det här?
 
nikasp
Hmm... nu verkar det som att jag fick till det. Jag "ändrade" min emailadress till samma jag hade innan och bytte också password till samma som tidigare. Såg sen att det stod "inga" vid mina prenumererade trådar och kunde ändra till "omedelbar". Få se om defaultinställningen bet nu då :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.