Hej jag har ett problem helt plötsligt på morgonen så går strömmen från ingenstans
Och jag blev helt strömlös i hela huset
Jag har bytt dem 3 huvud säkringarna vid röd gröna knapparna och fortfarande inget
Såg att det fans en som såg annorlunda ut uppe till höger kan det vara den och vad är det för något
Vad kan det vara ?
Tacksam för tips
Och jag blev helt strömlös i hela huset
Jag har bytt dem 3 huvud säkringarna vid röd gröna knapparna och fortfarande inget
Såg att det fans en som såg annorlunda ut uppe till höger kan det vara den och vad är det för något
Vad kan det vara ?
Tacksam för tips
Demmpa skrev:
Så det är 3 pilar som blinkar till vänsteruseless skrev:
Ja, se där. Den visar ju mycket mer än bara förbrukningen.Isak.34 skrev:
Det ser ut som att strömmen är bruten med mätarens inbyggda strömbrytare (pilen under tredje decimalen i mätarställningen).
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
https://www.kraftringen.se/globalas...nualer/elmatare-sagemcom-t211-kundmanual.pdf/
Verkar rätt tomt i den det finns inte ännu fler centraler?
Din mätare är avstängd, men inte via lokal frånkoppling.
Vid lokal frånkoppling hade du haft en triangel vid power-symbolen. Nu är strömen bruten men lokal frånkoppling är inte på.
Min gissning är att det betyder att nätbolaget har gjort en fjärravstängning.
Rätt logiskt att det sker en vardag morgon dessutom.
Vid lokal frånkoppling hade du haft en triangel vid power-symbolen. Nu är strömen bruten men lokal frånkoppling är inte på.
Redigerat:
Så vad kan jag göra nuC cotillion skrev:Din mätare är avstängd, men inte via lokal frånkoppling.