Är det någon som vet om tapeter ingår i standardpriset hos Älvsbyhus?

C.
 
jovisst, men standard är en grupp tapeter. Har själv inte fått se dem ännu, sen har de en tillvalsgrupp....
/aja
 
När vi byggde var det snygga tapeter...
Dock fanns inte min favvisfärg....
Men det gör inget... För tapetsera om gör man ju ändå så småningom ;D
När vi byggde var det Boråstapeter (Borosan) som gällde.....
 
Vi kommer välja andra tapeter än de som ingår i standard men då får man betala mellanskillnaden själv och man måste välja Borås. :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.