Hej. är ny här på forumet. och kunde infoga 3 bilder. efter detta gick de inte infoga mera bilder. dom går ladda upp, men när jag förhandsgranskat dom så syns dom inte mer :S. Någon som vet?
 
Testar ladda upp fil via Internet Explorer.
 
  • Buller 006.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
testar igen
 
  • Fönster 013.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
test 3
 
aa funkar inte för mig iallafall, men är bilderna förstora när jag laddar upp dom kanske? Ligger på 2-3mb st och 3648x2736 i stolek
 
Vi har problem med bifoga filer i Internet Explorer. :( Filerna bifogas men visas sedan inte. Vi jobbar på det och hoppas kunna lösa problemet inom kort.
 
Jaha okej, tack för svaret :) Mvh
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.