Vad har hänt med infon ang antalet inlägg mm?


Screen Shot 2014-09-18 at 8.04.36.png
 
Det försvann ofrivilligt vid gårdagens uppdatering. Kommer tillbaka på måndag.
 
  • Gilla
13th Marine och 2 till
  • Laddar…
M
Och nu är det tisdag....
 
Jag sa inte vilken måndag. :p
Skämt å sido. Informationen kommer tillbaka. Vi har bara drabbats av sjukdom och därför inte hunnit. Sorry.
 
  • Gilla
Fanjunkarn
  • Laddar…
I
Oj, oj, oj, vilket elände.
11712.gif
 
Per Eskilsson skrev:
...Vi har bara drabbats av sjukdom och därför inte hunnit. Sorry.
En så kallad bug, dvs något slags virus ;)

Men du vet väl att det som inte dödar dig härdar dig.

Krya på dig Per!
 
I
Något är konstigt. När jag läste tråden idag fann jag att mitt inlägg var bortredigerat. Jag skriver ett nytt genom att i " bevakningar" citera mig själv. Detta resulterar i att tråden kortas, minst två av andras inlägg är borta, samtidigt kommer mitt ursprungliga inlägg tillbaka.
Vad händer?
 
I
Provar att ta bort #7
 
I
Ok, inlägget försvann, men saknar fortfarande minst 2 inlägg från andra medlemmar.
Det ska väl inte vara möjligt?
 
Förstår inte riktigt hur du menar.
 
I
Per Eskilsson skrev:
Förstår inte riktigt hur du menar.
Jo, så här var det. Jag öppnade tråden för att läsa 2 nya kommentarer, (tråden är nu 2 sidor), då upptäcker jag att mitt inlägg är borta. Undrar så klart varför, om det berodde på att jag bifogat en animerad smiley. Bestämmer mig för att fråga,öppnar " bevakningar" och hittar en äldre version av tråden där mitt inlägg finns kvar, citerar mitt eget inlägg och skriver frågan. Nu är tråden bara en sida, konstaterar att de två nya inläggen som jag läst är borta, samtidigt finns mitt tidigare inlägg åter där. Tar bort mitt inlägg nr2 ( # 7 ), mitt första inlägg finns kvar men de 2 nya är borta och tråden är en sida.
 
Redigerat av moderator:
I
En annan reflektion, detta är den tolvte kommentaren, hur kan det varit 2 sidor redan vid det sjunde inlägget?
 
Jag hänger fortfarande inte riktigt med. Jag får skylla på att jag har feber.

Forumets standard är att visa 15 inlägg per sida. Det låter som du råkat få inställningen 5 inlägg per sida. Detta kan du ändra under Inställningar. Jag rekommenderar dig att välja det första alternativet som är Forumets standard.

Jag är rätt så säker på att ingen annan än du har redigerat dina två inlägg. Åtminstonde inte medvetet. Jag tyckte om din glada smiley. Den piggar upp. :)
 
I
Per Eskilsson skrev:
Jag hänger fortfarande inte riktigt med. Jag får skylla på att jag har feber.

Forumets standard är att visa 15 inlägg per sida. Det låter som du råkat få inställningen 5 inlägg per sida. Detta kan du ändra under Inställningar. Jag rekommenderar dig att välja det första alternativet som är Forumets standard.

Jag är rätt så säker på att ingen annan än du har redigerat dina två inlägg. Åtminstonde inte medvetet. Jag tyckte om din glada smiley. Den piggar upp. :)
Jag har 15 sidor på allt annat.
Vi får hoppas det är min gamla dator som skojar med mig då, allt verkar fungera nu. Jag var mest orolig att jag hade redigerat andras inlägg, har jag det så var det inte medvetet.
Tråkigt med din feber, tillåt mig pigga upp med en blomma på sjukbädden och krya på dig.
11736.gif
 
Nu är infon tillbaka.
 
  • Gilla
mycke_nu och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.