Hej! Är ute efter information om hur man tillverkar fönster. Är det någon som har tips på litteratur, videos, hemsidor osv.. som rör området? Alternativt att någon snäll själ här kunde försöka förklara och/eller komma med tips på frässtål, maskiner, tillvägagångsätt mm. Svårt att kräva beskrivning på hela arbetsgången såklart..
Planerar att sätta ihop ett snickeri och i och med det fått förfrågan av en bekant om att tillverka nya fönster till deras timmerhus. det rör sig om ca 10 fönster. Karm och fönsterbågar.
Tack på förhand.
Planerar att sätta ihop ett snickeri och i och med det fått förfrågan av en bekant om att tillverka nya fönster till deras timmerhus. det rör sig om ca 10 fönster. Karm och fönsterbågar.
Tack på förhand.
Klicka här för att svara
