Status
Inte öppen för fler kommentarer.
NU
HAR VI
ÄNTLIGEN
FLYTTAT
IN!


I helgen gick flyttlasset. Så skönt! Allt var nästan packat redan, då vi bott bland flyttkartonger i närmare 7 mån. Så det jobbiga med att packa allt och slänga mm, var redan gjort. Så man vart inte så slut. Tack alla som hjälpte till ;-)

Vi har kommit iordning i huset, men det är såklart en hel del kartonger, hyllor mm, som ska packas/sättas upp. men det går att bo. Tv/Tele/Bredband har inte blivit inkopplat ännu. Gjorde då en egen tv antenn utav vanlig högtalarkabel. Funkar bra. Men man får inte in så många kanaler bara... kanske blir ett kontantkort från Boxer nu i 1-2 mån!?

På tisdag kommer dom och hämtar byggbod, byggställning, container. Ska bli skönt när byggboden är borta så man kan köra in ordentligt i carporten.

Appropå carport, så var det första morgonen på hela vintern som man slapp skrapa rutorna :-) jippi!

Övrigt:
- Diskmaskinen ska bytas, den var sönder i leveransen. förmodligen mån-tis!? (och vi som ville slippa handdiska...)
- En micro måste hittas som passar in i microhållet!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.