Tjena
Tanken är att fästa in bärlinan för ett golvbjälklag i fasaden.
Bifogar en ritning som jag skissat lite på.
Hur hade ni gjort?
Jag antar att det bästa är att dra ca 200mm långa skruv rätt igenom bärlina,fasad,spikläkt in i det jag tror är en kerto balk (?)