K
A AG A skrev:
Är det lika noga med alla kastruller och pannor?
Ja, alla stekpannor iaf, kastruller märks det ju inte så mycket i, man kokar och värmer ju mest i dom. Men jag har provat minst 6 st stekpannor, gjutjärn, stål, keramik, teflon etc. Använder mest en stålpanna nu, teflon och keramikpannorna har jag slängt. Jag skall låna några till och testa med, kanske alla mina inte är optimala.

K Ken skrev:
Ja, alla stekpannor iaf, kastruller märks det ju inte så mycket i, man kokar och värmer ju mest i dom. Men jag har provat minst 6 st stekpannor, gjutjärn, stål, keramik, teflon etc. Använder mest en stålpanna nu, teflon och keramikpannorna har jag slängt. Jag skall låna några till och testa med, kanske alla mina inte är optimala.
Har du testat så många, så behöver du inte prova fler. Något fel på hällen är det isåfall utan tvekan. Tyvärr har jag inte några ide'er om vad felet då kan vara.

BirgitS
De första induktionshällarna var det många problem med, t.ex. att uppvärmningsområdet var alldeles för litet.

• Gilla
Ken
  • Laddar…
K
BirgitS BirgitS skrev:
De första induktionshällarna var det många problem med, t.ex. att uppvärmningsområdet var alldeles för litet.
Det kan vara problemet. Och att det visar sej mer nu med mina nyare stekpannor.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.