Vi har en Siemens med inbyggd fläkt. Fungerar mycket bra och klarar bacon utan några problem.
En ssk är att det är begränsat utrymme för mycket breda stekpannor men har man inte det behovet så super.
Vår är med kanal med utblåst. Variant finns även med kolfilter.