Vi ska bygga nytt kök och har tittat på de nya induktionshällarna med inbyggd fläkt. Det ser häftigt ut men hur funkar det?
Någon som har erfarenhet av en sådan?
 
Vi har en Siemens med inbyggd fläkt. Fungerar mycket bra och klarar bacon utan några problem.
En ssk är att det är begränsat utrymme för mycket breda stekpannor men har man inte det behovet så super.
Vår är med kanal med utblåst. Variant finns även med kolfilter.
 
  • Gilla
Jetman
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.