Hej vi är lite sugna på induktionshäll med fläkt. Så kommer frågan det blir ju med filter i. Frågan är ifall någon har det och ifall det räcker med ett enkelt skåp b=80 d=60 fick svaret från en annan att man måste ha dubbelskåp som står mot varandra för att få plats