Hejsan !
Jag har en indesitspis som jag förövrigt är sådär nöjd med. Men problemet var när jag skulle flytta den då tog min sambo tag i handtaget till luckan och två av fästena hoppade ur. (Sitter två "piggar" som skall hålla luckan på plats på varje sida) Jag får för mitt liv inte in dem igen. Jag har provat med allt. Det ser inte ut som något i trasigt i lucka....
Någon som har ett tips hur man får på dessa "piggar" i fästena igen.