Verktygstokig
· Halland
· 8 318 inlägg
Hur har det gått sönder?
Verktygstokig
· Halland
· 8 318 inlägg
Ajdå, vet ingenstans man kan få tag på nytt bord tyvärr. Har du möjligtvis någon bild på skadan? Hur gick det till? (Så vi andra med inca-hyvel kan undvika att få sånna skador). Om skadan är på ett 'bra' ställe går det att laga med zinklod.K kurthall skrev:
Det är inte så att borden är lika så du kan byta dem? Har inte min framför mig för att kolla.
Verktygstokig
· Halland
· 8 318 inlägg
Här kommer bilder på det trasiga stället.Frustrator skrev:
Verktygstokig
· Halland
· 8 318 inlägg
Har du biten kvar , går att svetsa , men är lite specielt med sådant gods , inte vilken svetsare som helst fixar det , det måste förvärmas och ha en häftigt amper för svetsning
Mitt jetaggregat på båten är en aluminumlegering och fick tag i en kille som svetsar på flygplan
han fixade det
Mitt jetaggregat på båten är en aluminumlegering och fick tag i en kille som svetsar på flygplan
han fixade det
Verktygstokig
· Halland
· 8 318 inlägg
Glömt lossa på sidorna först? Annars när man skruvar så rör sig bordet bara uppåt..K kurthall skrev:
Kan nog gå att svetsa ihop eller lösa med zink men går åt en massa värme och jobb, ett rejält plattjärn och skruvning tror jag är mindre jobb och förutom att det är lite fullt ut så blir det nog minst lika bra.
Verktygstokig
· Halland
· 8 318 inlägg
Klicka här för att svara