Antar att man bygger nån slags stomme runt badkaret, eller? Vad är det för material och är det en ohyggligt dyr historia att göra det...?

Det beror på vilket material du använder. Absolut smidigast (och säkert dyrast) är att använda sig av LUX skivor. Det är ett slags armerat cellplastmaterial som är oerhört lättarbetat, starkt och helt enkelt bra. De är förvisso ganska dyra men inte ohyggligt dyra med tanke på de bra egenskaperna.

Vad finns det mer för alternativ då? Och hur dyra är "ganska dyra"? Snackar vi... 10000 eller 50000 eller...? Ja jag har ingen aning alls så det kanske t.o.m är mer? Nä det verkar inte rimligt, hoppas jag!

Vi snackar om skivor för max 3000:- totalt. Om du nu inte ska ha världens största badkarssarg förstås. ;)

Haha jaha, men det var ju inte så farligt :D Har ingen plats (tyvärr) för ett bautabadkar så det gäller ett standard, vad är det 160 cm x ja vad kan det vara... skitsamma, vanligt helt enkelt. Fast liiite större skulle man ju kanske kunna ha. Jag har såna visioner för ett fint badrum, men vet inget om hur man får dessa att bli verklighet hehe.

LÄs runt i trådarna här. Här finns mkt kunnigt folk och många fina bilder på badkar.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.