Vi kommer ha vår micro i ett skåp. Maxbredd som micron kan ha är 51 cm (säg 50 cm).
Jag har hittat en hel del inbyggnadmicros för 50 cm skåp (dessa är då ca 43-48 cm breda) men alla verkar ha vänsterhängd lucka, och vi är i stort behov av en högerhängd alternativt "underhängd".
Någon som har något tips?
Ett annat alternativ skulle kunna vara att köpa en "vanlig" micro och ställa in i skåpet då det ändå kommer vara en lucka som täcker micron. Men frågan är om man kan ha en vanlig micro i ett skåp, hur blir det med värmeutveckling osv?
/Jonas