Det snyggaste jag sett är en inbyggd köksfläkt vid gaveln av köksbänken. Bara dra den ut och sen är den i gång.Ingen stor gräslig kåpa på väggen. Fins det någon som vet vilka lrav en ventilator ska ha i köket? M3/h i insugningseffekt.
Det går att bygga en fläkt av en liten ventilator med ett kolfilter? Trevligt att gömma skiten. Designkåpor my ass.
Tommy
