Hej,

vart hittade du 10% på valfri vara?

Någon som vet fraktkostnaden på en Makita?

andnyg skrev:
Hej,

Vi som får deras nyhetsmail fick en speciell länk vi skulle klicka på för att få det.

andnyg skrev:
Hej,

Någon som vet fraktkostnaden på en Makita?
Bara att lägga det man vlll köpa i varukorgen så ser man frakten.

Tack,

hittade det just.

Var länken personlig med 10%

andnyg skrev:
Tack,

hittade det just.

Var länken personlig med 10%
Det var väl som nån sorts rabattkupong. Tveksam till om det går att ge bort den, tror den var kopplad till mitt konto.

Tog och beställde en makita sänksåg + festools tvingar från axminster varpå pengarna drogs från kontot via visa-kortet fast jag fick aldrig någon bekräftelsemejl från axminster på att orden är lagd och det syns inte heller när man loggar in och kollar under lagda ordrar på deras hemsida. Kan det vara så att de är sega på att bekräfta en order kvällstid eller är det inte sådant de brukar göra automatiskt oavsett tid på dygnet?

arwid skrev:
Tog och beställde en makita sänksåg + festools tvingar från axminster varpå pengarna drogs från kontot via visa-kortet fast jag fick aldrig någon bekräftelsemejl från axminster på att orden är lagd och det syns inte heller när man loggar in och kollar under lagda ordrar på deras hemsida. Kan det vara så att de är sega på att bekräfta en order kvällstid eller är det inte sådant de brukar göra automatiskt oavsett tid på dygnet?
Jag beställde en borrhammare tidigare ikväll och fick ganska direkt, det handlade om några minuter, ett mail på att min beställning var mottagen. Även på hemsidan står det "Order Received, Thank you.". Jag har beställt därifrån några gånger innan och det har alltid gått snabbt att få bekräftelsen. Kolla så att det inte har hamnat nått i skräpposten.

Anderrrrrsson skrev:
Jag beställde en borrhammare tidigare ikväll och fick ganska direkt, det handlade om några minuter, ett mail på att min beställning var mottagen. Även på hemsidan står det "Order Received, Thank you.". Jag har beställt därifrån några gånger innan och det har alltid gått snabbt att få bekräftelsen. Kolla så att det inte har hamnat nått i skräpposten.
Nej jag fick ingen bekräftelsemelj, den finns inte i skräpposten heller, sedan står det inget på deras hemsida om att beställningen är mottagen heller. Kanske det har att göra något med att deras hemsida hänger sig, jag gjorde beställningen och betalade med verify by visa men sedan hängde sig axminster sidan när den skulle byta till nästa sida efter betalningen med visakortet var genomfört. Den laddades aldrig utan förblev vit antar att det har något med det att göra, får väl mejla dem imorgon och höra med dem om det inte löst sig till dess.

Jag kan instämma att jag inte heller fick något bekräftelsemail. Där i mot så fick jag att mail att sänksågen var slut för tillfället och en förfrågan om de kunde skicka hela orden samma paket senare. Så dom uppenbarligen fått min order även om jag inte fått något bekräftelsemail.

Beställde 2 ggr från Axminster o fick 10% på en vara vid båda tillfällena! :-)

Men man måste väl beställa ganska dyra saker för att rabatten ska överstiga den dubbla frakten...

Rabatten blev samma som frakten, så jag fick det fraktfritt!

någon som har tips på sida som säljer Graco st max 395 hittade bara i usa men det är ju elen då...
kostade ca 1000usd där fick pris på 17000:- +moms här hemma :(

Ni som köpt Festool-prylar från utlandet, hur fungerar det med garantin då?

Och när jag ändå frågar så kanske ngn kan rekommendera "det bästa" stället för Festool-inköp. Har inte bråttom utan priset är den avgörande faktorn känns det som.

Jag har köpt ett par nya maskiner från Tyskland de senaste åren. Alla gångerna har det gått bra att registrera dem på Festools svenska hemsida. Har bara låtit bli att fylla i fältet för "handlare" och alla gånger har jag fått bekräftelse på att maskinen registrerats. Antar mao att garantin gäller.

Tror inte riktigt det finns ett "bästa stället" för Festoolinköp. Man får leta lite men jag brukar alltid börja med tyska Ebay. Ett stort antal handlare har shoppar på tyska Ebay och man kan då lura ut hur man kommer till dessa handlares vanliga webbshoppar. Där brukar priserna vara något lägre än i deras dito på Ebay.

Är det inte så att det för tillfället är något billigare att handla Festoolprylar från Storbritannien. Man vill dock undvika saker som dammsugare då de inte har Schuko-uttag...

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.