Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag behöver s:a imkanalen lite, det enklaste hade varit att sätta en slang som på bilden direkt mot stosen som går genom taket så den kommer på rätt ställe innan jag sätter plast i taket. Men är det godkänt att göra så? Jag isolerar runt den såklart.
Röret/slangen kommer vid takfoten så det är ingen lång bit till taket.
Redigerat:
Självbyggare
· Stockholm
· 10 263 inlägg
Jag har just haft besiktning av min imkanal och sotaren hade inga invändningar mot delar med isolerad flexslang.
Klicka här för att svara
