3 174 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Illa ja mår illa,riktigt illa
Jo, jag lovar, precis allt kan hända.... Vi bygger för fullt och utav våra fyra hantverkare har tre fungerat prickfritt (än så länge!!) medans den fjärde gjort bort sig totalt och vi kommer inte att rekommendera honom till någon annan. Förutom honom har även husleverantören lite svårt att leva upp till våra krav och förhoppningar men det tror jag mest har att göra med att branschen är ganska het och de har mycket att göra.
Nähä, jag har bara goda erfarenheter från våra hantverkare. Kommer när de lovar, håller vad de lovar och tar sedan betalt 
Sedan så har jag förstås haft hantverkare som dragit sig ur i sista stund för att de inte hann med, men vi fick tag på andra istället, även om det tog lite mer tid...
Sedan så har jag förstås haft hantverkare som dragit sig ur i sista stund för att de inte hann med, men vi fick tag på andra istället, även om det tog lite mer tid...
Klicka här för att svara