Hej!

Drömmer för mig är att ha en granitbänk i köket, men ack så dyrt, jag har ett ganska långt kök, ca 3,5 meter.

Ikea har sk. stenbänkar i stenpulver o akryl,inte så kul egentligen, men det känns lite som sten i alla fall, och det är ganska bra priser! Håltagning var lite dyrt kanske men själva bänken som sådan var ganska billig.

Någon som har erfarehnet av deras stenbänkar? Kvaliten?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.