Hej!
Drömmer för mig är att ha en granitbänk i köket, men ack så dyrt, jag har ett ganska långt kök, ca 3,5 meter.
Ikea har sk. stenbänkar i stenpulver o akryl,inte så kul egentligen, men det känns lite som sten i alla fall, och det är ganska bra priser! Håltagning var lite dyrt kanske men själva bänken som sådan var ganska billig.
Någon som har erfarehnet av deras stenbänkar? Kvaliten?