Vi har fått ett stort hack i skivan och ingen av oss vet vad som skett.
Någon som vet om man kan laga den på något sätt?
Vi hade tidigare en laminatskiva som suttit i minst två decennier, utan en tillstymmelse till skråma. Skulle man slinta med kniven så hände inget.
Är kvalitén på IKEAs skiva så dålig!!!!??
Någon som vet om man kan laga den på något sätt?
Vi hade tidigare en laminatskiva som suttit i minst två decennier, utan en tillstymmelse till skråma. Skulle man slinta med kniven så hände inget.
Är kvalitén på IKEAs skiva så dålig!!!!??
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Man kan med lite övning laga den med lagningsvax från t.ex König som finns att köpa på theofils.se
På youtube.com finns videos som visar hur man gör.
Tyvärr så är hårdvaxet som man använder till laminatskivor rätt dyrt. Kanske billigare att byta skiva.
På youtube.com finns videos som visar hur man gör.
Tyvärr så är hårdvaxet som man använder till laminatskivor rätt dyrt. Kanske billigare att byta skiva.
Tack, får kolla efter hårdvaxolja...kan ju inte vara dyrare än att köpa ny skiva för 5000 kr + installation. Undrar bara hur skivan kommer att se ut om något år om den redan efter ett par veckor dragit på sig ett så fult märkeFredrik.engdahl skrev:
Hur gick det med skivan?
Klicka här för att svara