Hej. Nu blir jag förvirrad. Vi betalade kökert samma dag som vi bokade det för hemleverans ocg då fick vi ett plast kort typ presentkort laddat med 2000 kr att använda längre fram. Deras "rabatt " sträckte sig till midsommar, men vi fick som sagt ett presentkort direkt när vi handlade i sthlm. Har inte använt det ännu, hoppas det funkar.
 
Cuprima skrev:
Det hela slutar med att jag går till infromationsdisken och ber typ på mina bara knän att få bonusen och ser ni det gick alldeles utmärkt trots att bonusen stod på min make och inte i mitt namn!?!
..och varför tänkte inte jag på att skicka fram frugan!!!



Säger de "Fraktsedel viktig" så ska man lyssna. Hur svårt kan det vara. När jag ska köra 15-20 mil kontrollerar jag att jag har allt med...

Det är inte direkt så att de verbaliserar kravet, däremot står det på lappen. Sen går det i många fall en tid innan man kommer iväg, minnet sviktar, saker förläggs. Svårighetsgraden på ett sådant beteende kan jag inte bedöma.

Kjell G
 
då tror jag de slarvade på ditt varuhus, för hos mig (malmö) så var det ytterst uppenbart att INGEN skulle kunna komma och säga "jag visste inte att fraktsedeln var viktig". Här var det hängslen och livrem, ordet fraktsedel fick man inbränt i pannan (nåja, nästan iaf...)
 
Ja för att ett sådant system ska fungera så måste de kör den taktiken :-)

Det där plastkortet får man bara om man gör beställningen i butiken.

Kjell: Klart man ska skicka fram frugan vid förhandlingar ;-)
Fördelen med mitt jobb är att jag jobbar just med kundkontakter och jag vet vad som inte funkar om man som kund vill få sin vilja igenom... Min mans omogna beteende går fet bort.. Är man vek så kör de över en.. Hade inte mitt bönande hjälpt så hade jag banne mig kört fram hela vår kundvagn med alla varor och lämnat tillbaka varenda pryl... de kände nog mitt osagda hot i luften :-)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.