Lite konstig fråga kanske, men vi har ett halvmonterat IKEA-kök hemma, och nu sitter jag och funderar på hur luckorna egentligen är fästa i stommarna. Det är ju någon slags moderna gångjärn, som jag inte studerat närmare än.
Går det enkelt att haka loss luckorna från stommar alt gångjärn om man skulle vilja? Eller sitter de fast när man väl monterat dem?