Ikeas vitvaror verkar ha lite egna mått mot andra vitvaror jag har kikat på. Så ni som har andra vitvaror i ikeas inbyggnadsskåp hur har ni gjort? Har de passat okej? Eller får man modifiera för att de ska passa?
 
Inga problem med Siemensugn i IKEAs bänkskåp för ugn.
 
Har Electrolux ugn + kombiugn i IKEA inbyggnadsskåp. Bredden är inget problem. På höjden fick jag mixtra litet med en passbit mellan ugnarna och översta skåpsluckan eftersom kombiugnen är lägre än de flesta inbyggnadsmikron.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.