Har ingen erfarenhet av den fläkten men tycker utsugskapaciteten var i minsta laget, den låter den ganska mycket också. Hittar du en på 55dbA så har du halverat ljudnivån.
 
Segge skrev:
Har ingen erfarenhet av den fläkten men tycker utsugskapaciteten var i minsta laget, den låter den ganska mycket också. Hittar du en på 55dbA så har du halverat ljudnivån.
Jo, jag såg det men den jag har idag har väldigt lågt specat värde men den låter mer än någon annan jag någonsin varit med om. Litar inte riktigt på "specat"-värde på fläktar.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.