Värde är ett, tycker jag, jättesnyggt kök. Att det dessutom innehåller mycket massivt trä tycker jag är en stor fördel och det ger många extra plus. Däremot har jag lite svårt att "gå med " på de här utskjutande bänkskivorna som gör att man inte kan ställa delarna intïll varandra utan att få glipor vid golvet. Svårstädat är min bedömning. Jag har dock ingen egentlig erfarenhet av köket utan detta är min högst personliga reflektion..
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.