Bowman
Jag hittar ingen bra info om dessa.
Är det någon som har en sån och kan dela med sig av hur den är?
 
Haft 2, den ena sprack fullständigt i hon och den andra sprack vid avloppet ett år senare. Men snygg var dom. Reklamationen inga problem, förhoppningsvis var båda tillverkade samma måndag.
 
S
Vi har en Hällviken som vi är väldigt nöjda med. Inga konstiga resonansljud i den, skvätter lite vatten och minimalt med avlagringar.
 
Bowman
Två helt olika svar alltså.
Hittade fler trådar nu med, alla utan en verkar nöjda.
Vissa har haft problem med att inte få den underlimmad?
Mm det går nu för tiden eller?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.