Bara för att det är en så gammal tråd så kör jag OT på studs...

. Känns butiken seriös? En j-vla massa felstavningar. Du kanske har handlat från dem tidigare men jag hade nog kollat upp företaget en gång extra innan. (inga siffror på allaboalg.se men det ägs av en 21-årig kille)