Malligare attityd var det länge sen jag stött på.
Ett par veckor efter köket från Ikea var på plats så visade sig en liten rostfläck i diskhon.
Rostfritt kan ju få nått spån som inte hör hemma där...det förstår jag.
Men för att säkerställa ev framtida problem så bör man ju lägga ett ärende mot leverantören.
Så klart jag gjorde det.
Fick till svar att... sånt händer då och då i processen vid tillverkningen.
Inte bara hos Ikeas underleverantörer utan hos alla andra likväl.
Bara å åka ut å handla bikarbonat,vinäger och gnida med tidningspapper.
Va bra... sa jag... att det finns en enkel lösning...eftersom diskhjon är under limmad och bänken är i integrerad med köket.
Men...jag har ju betalt fullt pris , varför ska jag ta de här inköpen och dessutom fixa ert problem.
Har nog nöjt mig med en liten förståelse å ett presentkort på en liten slant...men blev ombedd att skicka in faktura på utlägg.
Haha...
Snacka om malligt bemötande.