Jag en sånt kastrullhörnskäp med 2 metallhyllor( kan inte komma på vad dom heter egentligen) som går att snurra...men dom är sne som bara den...jag har monterat ner den nu..men vad gör jag för fel tro...bra fråga va? Någon som haft problem med dom? tyvärr kan jag inte hitta beskrivningen heller, det var ett tag sen vi va klar med köket...

mvh susanna

kolla med ikea om du kan få en monteringsbeskrivning för bänk/hörnskåpsinredningen (den heter så)

Ett exempel på IKEAs s.k. kvalitet. Jämför gärna hörnkaruseller från Marbodal eller Ballingslöv ! IKEAs är ju så ranglig att det knappast kan bära större grytor och kastruller !

Henke6009 skrev:
Ett exempel på IKEAs s.k. kvalitet. Jämför gärna hörnkaruseller från Marbodal eller Ballingslöv ! IKEAs är ju så ranglig att det knappast kan bära större grytor och kastruller !
Fast på min hörnsnurra från IKEA har jag både mina gjutjärnsgrytor samt mina stekpannor i gjutjärn och de håller! När min son var lite att tom han på dem vid någor tillfälle när hans systrar lekte affär.....

Jag vet inte om jag har fel, men jag har för mig att det ska gå att få tag i monteringsanvisningar över internet på deras hemsida.

Kanske någon annan kan svara bättre.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.