A A-K #31 Medlem · 97 inlägg 17 nov 2004 17:21 A-K Medlem 97 inlägg 17 nov 2004 17:21 #31 Hej! Jättefint badrum! Vi håller på att renovera hela huset och har byggt en ny liten toa på övervåningen och undrar hur stor er toalett är? Funderar på hur mycket vi får plats med i vår. Vår är ca 90 bred och 1,60 lång -.... /Anna-Karin
Hej! Jättefint badrum! Vi håller på att renovera hela huset och har byggt en ny liten toa på övervåningen och undrar hur stor er toalett är? Funderar på hur mycket vi får plats med i vår. Vår är ca 90 bred och 1,60 lång -.... /Anna-Karin
Sweli #32 Medlem · Stockholm · 2 227 inlägg 17 nov 2004 17:47 Sweli Medlem Stockholm 2 227 inlägg 17 nov 2004 17:47 #32 byggimpert skrev: Åååå... Sweli, vad fin den där spegeln blev när den kom på plats, det var verkligen pricken över i Mycket, mycket fin liten toa MVH/Christina. Tack så mycket ;D ;D
byggimpert skrev: Åååå... Sweli, vad fin den där spegeln blev när den kom på plats, det var verkligen pricken över i Mycket, mycket fin liten toa MVH/Christina. Tack så mycket ;D ;D
Sweli #33 Medlem · Stockholm · 2 227 inlägg 17 nov 2004 17:47 Sweli Medlem Stockholm 2 227 inlägg 17 nov 2004 17:47 #33 A-K återkommer ikväll jag ska mäta toan
A A-K #34 Medlem · 97 inlägg 17 nov 2004 18:57 A-K Medlem 97 inlägg 17 nov 2004 18:57 #34 OK! Väntar spänt!!!
Sweli #35 Medlem · Stockholm · 2 227 inlägg 17 nov 2004 20:39 Sweli Medlem Stockholm 2 227 inlägg 17 nov 2004 20:39 #35 Hej A-K, Vår lilla toalett är 140cm x 130cm.
A A-K #36 Medlem · 97 inlägg 17 nov 2004 20:45 A-K Medlem 97 inlägg 17 nov 2004 20:45 #36 ok! tack för svaret!! Er toalett är nog mycket bättre lämpad än vår,,, alldeles för smal.. men vi ska se vad vi kan göra! Kanske slänger in en bild när vi är klara!!! /Anna-Karin
ok! tack för svaret!! Er toalett är nog mycket bättre lämpad än vår,,, alldeles för smal.. men vi ska se vad vi kan göra! Kanske slänger in en bild när vi är klara!!! /Anna-Karin
Sweli #37 Medlem · Stockholm · 2 227 inlägg 17 nov 2004 21:11 Sweli Medlem Stockholm 2 227 inlägg 17 nov 2004 21:11 #37 Gärna många bilder ;D