706 läst ·
7 svar
706 läst
7 svar
IKEA förnyar sitt köksprogam?
Dom har gjort ändringar i programmet redan nu i samband med justeringen av hemsidan. Vet inte om dom ska förnya ytterligare men det var betydligt bättre nu än det varit tidigare. Fast jag tycker programmet måttmässigt är lite missvisande ibland. Har lagt in fönster i en särskild höjd men dom hamnar aldrig rätt :/
/Ulrika
/Ulrika
Otydligt av mig - tänkte inte på att det kunde misstolkas! Jag menar att IKEA skulle förnya sitt sortiment vad gäller köken, dvs format på skåp och lådor, fler valmöjligheter på luckor osv. Har nu hört att det bla gäller stängningsmekanismen på lådorna.
Ooops- glömde att jag lovet återkomma!
Det blev en riktig följetong, där jag och min fråga blev kringskickad inom Ikea i ett par veckors tid. Till slut fick jag i alla fall det här svaret (frågan var om köksprogrammet ska förnyas eller inte):
"Hej Sara!
Ryktet stämmer inte. Inga nya mått på våra skåp.
Däremot glömde jag skriva om dom nya lådorna igår.
Under våren byter vi till sk "soft close".
Hälsar
Nisse"
Hm. Du får nog pressa din granne lite mer... Vad hade han/hon för källor till påståendet egentligen?
Det blev en riktig följetong, där jag och min fråga blev kringskickad inom Ikea i ett par veckors tid. Till slut fick jag i alla fall det här svaret (frågan var om köksprogrammet ska förnyas eller inte):
"Hej Sara!
Ryktet stämmer inte. Inga nya mått på våra skåp.
Däremot glömde jag skriva om dom nya lådorna igår.
Under våren byter vi till sk "soft close".
Hälsar
Nisse"
Hm. Du får nog pressa din granne lite mer... Vad hade han/hon för källor till påståendet egentligen?
Klicka här för att svara