Den gör absolut sitt jobb och till det priset 500 spänn som jag gav. Sen är det givetvis ingen blå bosch men det försöker den inte heller vara. Perfekt med SDS fästet. :wow:
 
Där är Uneon en nackdel det är sds quick man måste köpa ett gäng borr, fast jag fick några med.
 
13th Marine skrev:
[länk]

Har jag där hemma, betalade 300kr på nått erbjudande, har nog borrat närmre tusen hål, bilat enklare saker med den.
Gav den en uppsmörjning häromdagen, funkar fortfarande bra.
Batteriet sätter man i andra änden av slappstumpen man ser på bilden, antar jag... ;)
 
thomasx skrev:
Batteriet sätter man i andra änden av slappstumpen man ser på bilden, antar jag... ;)
Batteri i slappstumpen? Pröva med viagra istället... :D:D
 
mexitegel skrev:
Batteri i slappstumpen? Pröva med viagra istället... :D:D
Den ser ju alldeles slapp ut stumpen, den hänger ju rakt ner nästan :)
 
Ikea gillar ju platta paket. Får man med en insex nyckel så man får skruva ihop maskinen själv?
 
Lyfter denna då maskinen ännu jobbar på...:)
 
Ekand skrev:
Lyfter denna då maskinen ännu jobbar på...:)

Att en maskin levt i 4 månader är inget att hurra för ;)
 
Mikael_L
Ekand skrev:
Lyfter denna då maskinen ännu jobbar på...:)
Har du borrat något hål med den än då? :D


Men allvarligt, hur mycket har den fått jobba? Dagligen, en gång i månaden eller ...
 
Den har jobbat en del men inte dagligen. Men den är precis så bra som jag hoppades.
 
Ikea borrhammare, vore intressant att få se monteringsanvisningen, den kan du väl lägga upp här ;)
 
:-)
 
Ingen aning om faktisk kvalitet. Men motsvarar den övriga Biltemas elhandverktyg är den nog inget vidare. Ska man borra så få hål att den är något att ha kanske det är bättre att satsa på en billig med sladd som i alla fall inte ger upp för att batteriet blir gammalt. För övrigt rätt roligt att den har 1h "snabbladdare" till ett 1,3ah batteri....
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.