Drygt tre år gammal och nu diskar den inte med varmt vatten mera. Vad göra? I början kunde man köra programmet igen och då kom det varmt vatten men inte nu längre. Den piper heller inte då den diskat klart. Kan det va nåt litet fel som är värt att fixa eller är det bättre att köpa ny?
Väldigt tacksam för svar.
 
2 års garanti så den ha gått ut.
 
Ett tips är att en del villaförsäkringar ger 5års garanti på vitvaror, kolla med ditt försäkringsbolag.
 
Annars, kör den på varmvatten.
 
Har inte Ikea alltid fem års garantitid på vitvaror?
 
Säkerligen relät på kretskortet som sagt upp sig. Öppna och kolla
 
Oscar1979 skrev:
2 års garanti så den ha gått ut.
ikea har väl 5års garanti på vitvaror.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.