Kattvovven skrev:
Måste man vara elinstallatör? Eller kommer ikea skicka med en DIY-licens tro?
Du behöver inte licens eftersom det inte handlar om någon fast installation.

Jag tror inte på denna produkten. Med platt-tv har vi fått möjligheten att enklare kunna gömma tv:n och på så sätt inte möblera så tydligt runt den och så kommer ikea med en tv-möbel

Daniel78 skrev:
Du behöver inte licens eftersom det inte handlar om någon fast installation.
Om jag borrar fast möbeln i väggen, efter att jag monterat ihop hela tv:n med burkar av gas osv osv, blir det fast då? :D

Kattvovven skrev:
Om jag borrar fast möbeln i väggen, efter att jag monterat ihop hela tv:n med burkar av gas osv osv, blir det fast då? :D
Nop, men om du klipper av kontakten på sladden till vägguttaget, och istället skruvar fast kablarna i en dosa, då blir det en fast installlation, så gör inte det ;)

Tyckte det luktade Apple när jag tittade på reklamfilmen..

thomasx skrev:
Nop, men om du klipper av kontakten på sladden till vägguttaget, och istället skruvar fast kablarna i en dosa, då blir det en fast installlation, så gör inte det ;)
Blev lite osäker med all Flåarb!

Nyfniken skrev:
Det där var ju öppet mål...

[länk]
Man får hoppas tv'n går att uppdatera via internet/usb, för det verkar som dom måste slipa lite på mjukvaran..

Problemet med svärtan/kontrasten är nog inget som de kunder som köper en 32" tv reagerar speciellt mycket på.

Jag tyckte Tv-bänken var ful. (Kanske inte spelar nån roll på ett teknikforum? :))

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.