M margos1972 skrev:
Köper
Hur många vill du ha?
 
S salahunreal skrev:
Hur många vill du ha?
Hej, jag behöver 20 st.
 
M margos1972 skrev:
Hej, jag behöver 20 st.
Jag har bara 6st kvar. Skicka pm om du vill köpa de.
 
Jag har 12 till om du behöver
 
S saiter skrev:
Jag har några ben från ett äldre Ikea kök.
25:- / st.
[bild]


Kan skickas. Eller hämtas i Eskilstuna.

//AA
Hej! Jag behöver 4 ben till Ikea Faktum. Har du fortfarande sådana? Alonso Andersen.
 
Jag har inte några ben kvar, men kanske någon annan har?

//AA
 
S saiter skrev:
Jag har inte några ben kvar, men kanske någon annan har?

//AA
Tack så mycket för svaret! Jag tror jag har hittat några i Danmark, men jag måste mäta de gamla för att se de är de riktiga.
 
  • Gilla
saiter
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.