Hade lite bråttom när jag skulle flytta stommen för måleri, så behöver fyra stycken ben/fötter till IKEAs gamla stommar "Faktum".

Om någon har sådana liggandes så är jag intresserad då de inte längre går att få tag på hos IKEA. :)

De ser ut som på bilden.

• Svarta ben/fötter och monteringsdelar för IKEAs gamla "Faktum" stommar, totalt fyra uppsättningar.
Skickar pm

Jag har.

Jag letar också ben. Behöver 2 st. Någon som har? @corremacke ?

A abaader skrev:
Jag letar också ben. Behöver 2 st. Någon som har? @corremacke ?
Corremacke tog pengar men skickade aldrig något. Svarar inte på varken meddelande eller sms. Och verkar inte ha varit här på 11 dagar nu. Oklart om jag blev blåst eller något annat hänt.

• Wow
breakman
  • Laddar…
Ja tyvärr inte ovanligt. Man undrar ju hur de som scammar på småsummor orkar

A abaader skrev:
Ja tyvärr inte ovanligt. Man undrar ju hur de som scammar på småsummor orkar
Ja de pengarna räcker ju knappt till en kopp kaffe (50+frakt).

Sen är det ju märkligt att man vill riskera en polisanmälan för de summorna (jag anmäler allt oavsett summa då jag avskyr bedragare). Har ju ett Swish nummer. Vet inte hur det fungerar dock. Kanske inte alls den personen.

Mycket märkligt då att de var skickade och kom i retur. Så mer varför hämta du inte ut de? Sen skickades de igen och vad jag kan se så har du hämtat ut de och legitimerat dig med e-leg. En polisanmällan om Förtal är gjord

Redigerat:
C corremacke skrev:
Mycket märkligt då att de var skickade och kom i retur. Så mer varför hämta du inte ut de? Sen skickades de igen och vad jag kan se så har du hämtat ut de och legitimerat dig med e-leg. En polisanmällan om Förtal är gjord
Haha vilket jävla skitsnack. Ge mig ett kolli-id som visar att du har skickat dem till mig och de har kommit i retur.

Du har dock skickat dem nu ja, den 14/8 (kom fram 18/8). Dvs skickades hela två veckor efter att du sa att du skulle skicka. Och ja jag har hämtat ut dem.

Du skapade dock först en sändning den 4/8 klockan 13:23 som du sedan drog tillbaka och blev återbetalad av PostNord för senare vid 17:00 samma dag.

Det är svårt att bluffa med kolli-idn..

Dessutom inte ett jävla svar varken i PM här eller på SMS när jag kontaktat dig många gånger.

Så lycka till med din förtalsanmälan. Gissningsvis insåg du ditt misstag med bedrägeriförsöket och skickade dem sedan i alla fall.

Redigerat:
C corremacke skrev:
En polisanmällan om Förtal är gjord
Smart! En anonym person förtalad av en annan anonym person på ett internetforum.....😉

• Haha
pacman42
  • Laddar…
Dags att ta fram popcornen.

• Haha
mrsnhp och 3 till
  • Laddar…
K
K Kane skrev:
Smart! En anonym person förtalad av en annan anonym person på ett internetforum.....😉
Dom är väl inte anonyma för varandra när de bytt kontaktuppgifter?

• Gilla
Dilato
  • Laddar…
K kniv skrev:
Dom är väl inte anonyma för varandra när de bytt kontaktuppgifter?
Nu var det fråga om förtal. Baserat på konversation i ett anonymt forum. Lycka till.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.