Skickar pm
Jag har.
Jag har.
Ja de pengarna räcker ju knappt till en kopp kaffe (50+frakt).A abaader skrev:
Sen är det ju märkligt att man vill riskera en polisanmälan för de summorna (jag anmäler allt oavsett summa då jag avskyr bedragare). Har ju ett Swish nummer. Vet inte hur det fungerar dock. Kanske inte alls den personen.
Mycket märkligt då att de var skickade och kom i retur. Så mer varför hämta du inte ut de? Sen skickades de igen och vad jag kan se så har du hämtat ut de och legitimerat dig med e-leg. En polisanmällan om Förtal är gjord
Redigerat:
Haha vilket jävla skitsnack. Ge mig ett kolli-id som visar att du har skickat dem till mig och de har kommit i retur.C corremacke skrev:
Du har dock skickat dem nu ja, den 14/8 (kom fram 18/8). Dvs skickades hela två veckor efter att du sa att du skulle skicka. Och ja jag har hämtat ut dem.
Du skapade dock först en sändning den 4/8 klockan 13:23 som du sedan drog tillbaka och blev återbetalad av PostNord för senare vid 17:00 samma dag.
Det är svårt att bluffa med kolli-idn..
Dessutom inte ett jävla svar varken i PM här eller på SMS när jag kontaktat dig många gånger.
Så lycka till med din förtalsanmälan. Gissningsvis insåg du ditt misstag med bedrägeriförsöket och skickade dem sedan i alla fall.
Redigerat:
Klicka här för att svara