Ett nytt kök skall byggas. Det skall vara vitt och som det ser ut nu lutar det åt att det blir IKEA Ädel Vit. Alternativet skulle vara att köpa IKEAs stommar men med helt släta luckor från Studio10 (plain). Vi tycker att IKEAS släta lucka (applåd?) känns lite "billig".
Finns det någon som köpt luckor från Studio10? Kvalitet jämfört med IKEA? (Jämfört med applåd eller ädel...)
Luckorna från Studio10 är lackade och magkänslan säger att det är att föredra framför en folielucka (ädel). Åsikter om detta?
Kan man lita på att prylar från Studio10 har rätt passform?