Igloon var borta en dag av nån konstig anledning så dess plats blev ersatt i helgen av ett växthus till som grannen ville bli av med. Inget glas än dock.

• Omonterat växthus utan glas bredvid ett färdigställt växthus på en trädgårdstomt med blomkrukor och trädäck.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
V Ville_Vessla skrev:
Igloon var borta
Igloon var borta ???????

L Leif i Skåne skrev:
Igloon var borta ???????
Gissningsvis pga sommartemperaturerna den senaste tiden...

• Gilla
fia_mstd och 2 till
  • Laddar…
Stiligt! Om du har ett lika lågt växthus som jag där det inte är ståhöjd längst ut mot väggen skulle jag ställa det på ett eller två varv lecablock

Leif i Skåne , kolla inlägg 3093 i Vad har du gjort med din trädgård idag för en bild för 4 månader sen. Sen står den faktiskt på en rad leca men det är vanligen min sambo på 153cm som är inne i växthuset. Jag med mina 188cm kan knappt vara i mitten på det nya. Väldigt spiksoppa över det nya dock, (sambon som hade fått det)visserligen gratis men allt runtikring blev ju lite jobb och nån krona. Rätt nöjd ändå.

Redigerat:
Det lilla bordet bredvid solstolen har min 8 åriga dotter byggt. Hon har givetvis egen skruvdragare. En 7.2V dremel som är perfekt barnstorlek.

• Gilla
Pagno
  • Laddar…
Mikael_L

Och vinterbilden ifrån den långa tråden

• Gilla
harry73
  • Laddar…
V Ville_Vessla skrev:
Leif i Skåne , kolla inlägg 3093 i Vad har du gjort med din trädgård idag för en bild för 4 månader sen. Sen står den faktiskt på en rad leca men det är vanligen min sambo på 153cm som är inne i växthuset. Jag med mina 188cm kan knappt vara i mitten på det nya. Väldigt spiksoppa över det nya dock, (sambon som hade fått det)visserligen gratis men allt runtikring blev ju lite jobb och nån krona. Rätt nöjd ändå.
Ja i en helt ny tråd var det helt obegripligt, särskilt då jag inte följt trägårdstråden. :D
Din förklarande bild kom precise. Mycket vinter men@Pacman42 har nog rätt. Global uppvärmning. :crysmile:

L Leif i Skåne skrev:
Ja i en helt ny tråd var det helt obegripligt, särskilt då jag inte följt trägårdstråden. :D
Din förklarande bild kom precise. Mycket vinter men@Pacman42 har nog rätt. Global uppvärmning. :crysmile:
Tänkte svara i den långa tråden men klåpade mig uppenbarligen och startade en ny:oops:

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.