Leif i Skåne , kolla inlägg 3093 i Vad har du gjort med din trädgård idag för en bild för 4 månader sen. Sen står den faktiskt på en rad leca men det är vanligen min sambo på 153cm som är inne i växthuset. Jag med mina 188cm kan knappt vara i mitten på det nya. Väldigt spiksoppa över det nya dock, (sambon som hade fått det)visserligen gratis men allt runtikring blev ju lite jobb och nån krona. Rätt nöjd ändå.
Redigerat:
Det lilla bordet bredvid solstolen har min 8 åriga dotter byggt. Hon har givetvis egen skruvdragare. En 7.2V dremel som är perfekt barnstorlek.
Ja i en helt ny tråd var det helt obegripligt, särskilt då jag inte följt trägårdstråden.V Ville_Vessla skrev:Leif i Skåne , kolla inlägg 3093 i Vad har du gjort med din trädgård idag för en bild för 4 månader sen. Sen står den faktiskt på en rad leca men det är vanligen min sambo på 153cm som är inne i växthuset. Jag med mina 188cm kan knappt vara i mitten på det nya. Väldigt spiksoppa över det nya dock, (sambon som hade fått det)visserligen gratis men allt runtikring blev ju lite jobb och nån krona. Rätt nöjd ändå.
Din förklarande bild kom precise. Mycket vinter men@Pacman42 har nog rätt. Global uppvärmning.
Klicka här för att svara