Har ifö 6860 7år gammal. Nu på senaste tiden har jag reagerat på att den inte spolat full portion. Typ som när man halvspolar.
Vet att man kan ändra spolmängden.
Men här verkar det ju som den ändrat sej själv.
Har senaste veckorna använt mej av såna där blå stickor som man stoppar ner under knappen. Dom sista har jag fått pressa ner med verktyg då dom fastnat i det där perforerade röret.
Tog loss det för nåra dagar sen och tryckte ner stavarna en bit.
Kan det vara nåt som stör spolmängden att där sitter 1-2st halvt upplösta stavar halvvägs ner??
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.