Vi har ett elluttag under överskåpet bredvid spisen som gick sönder.
Uttaget är 12 år gammalt och installerades av hjältevadshus när de bygde huset.
Vet någon vilket ellutag det är och var jag kan köpa lämplig ersättning?
Nu är det kortslutning och jag förväntas fixa det ikväll, så jag vill köpa grejerna på väg hem från jobbet.
Uttaget är 12 år gammalt och installerades av hjältevadshus när de bygde huset.
Vet någon vilket ellutag det är och var jag kan köpa lämplig ersättning?
Nu är det kortslutning och jag förväntas fixa det ikväll, så jag vill köpa grejerna på väg hem från jobbet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 743 inlägg
Skulle det inte kunna vara Elko RS?
De flesta vettiga bygghandlare borde ha schneiders motsvarande hemma.
De flesta vettiga bygghandlare borde ha schneiders motsvarande hemma.
Ser ut som Elko.
Det enklaste är att köpa en komplett hörnbox, då spelar fabrikatet ingen roll när du bytet rubbet.
Det enklaste är att köpa en komplett hörnbox, då spelar fabrikatet ingen roll när du bytet rubbet.
Bästa svaret
Medlem
· Västernorrland
· 12 030 inlägg
Köper du komplett hörnuttag så lär väl fabrikatet spela mindre roll. Jag har ett med tre uttag och det köpte jag på Bauhaus. Ser nästan lika ut men inte riktigt. Fabrikat minns jag ej.
https://www.clasohlson.com/se/3-vägs-vägguttag-för-hörn-Elko-RS/36-7443
Beställ nu och hämta på hemvägen.
PS. det är mkt billigare att handla på nätet jämfört med priserna på internet. Jag köpte ELKO RS vägguttag ,igår Karlstad, för 99 kr istället för hyllpriset på 199 kr... DS.
PS2: Jag tycker ELKO är väldigt mkt bättre än Schneider. Tips från hemmapulare. DS2.
Beställ nu och hämta på hemvägen.
PS. det är mkt billigare att handla på nätet jämfört med priserna på internet. Jag köpte ELKO RS vägguttag ,igår Karlstad, för 99 kr istället för hyllpriset på 199 kr... DS.
PS2: Jag tycker ELKO är väldigt mkt bättre än Schneider. Tips från hemmapulare. DS2.
Exxacts hörnbox är mycket bättre, om du nu inte har flera gamla RS och vill ha det enhetligt.
Allvetare
· Västra Götaland
· 12 303 inlägg
Dom heter fortfarande Elko RS. Det finns i lager på alla varuhus. Visst är det en hörnbox?
Jag hade inte tänkt på att jag kan byta upp mig till 3 uttagS Stefan1972 skrev:
Denna blir det och jag hämtar den på vägen hem. Som bonus slipper jag rengöra det gamla uttaget
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder