Har försökt att googla fram vilken blandare det är. Troligtvis från 2014. Känner någon igen den? Tror jag behöver ny termostat och det känns fel att byta till en helt ny blandare om det inte behövs.
Kromad duschblandare och slangar framför vita kakelväggar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Duschblandare i förgrunden, reflektiv yta, temperaturmärkning vid 38 grader och knapp, vattenstänk synliga.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

p-pennan p-pennan skrev:
Har försökt att googla fram vilken blandare det är. Troligtvis från 2014. Känner någon igen den? Tror jag behöver ny termostat och det känns fel att byta till en helt ny blandare om det inte behövs.
[bild]
[bild]
Har du provat att plocjka isär rengöra den? Kalk lagringar gör att termostaten fastnar ibland. Även filtret bakom blandaren kan blir täppt.

L lostinsweden skrev:
Har du provat att plocjka isär rengöra den? Kalk lagringar gör att termostaten fastnar ibland. Även filtret bakom blandaren kan blir täppt.
Blandaren sitter 20 mil bort, ska hjälpa till att byta den då det inte kommer något varmvatten bär man vrider över till varmt. Tänkte försöka få tag i delar innan jag åker dit om rengöring inte hjälper..

Fm Mattson 🙂

• Gilla
p-pennan
  • Laddar…
Krilleman
  • Gilla
p-pennan
  • Laddar…
Krilleman Krilleman skrev:
Vreden påminner om Oras Nova.
Även " + 38º - " påminner om Oras Nova.

Min gissning är denna:
[länk]

[bild]
Var helt säker på fm Mattson 9000 e tills jag såg knappen. Mitt förslag var nog fel 😅

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.