Hej,
Ska bygga staket 1.20m högt med 50% genomsläpp. Vi får inga plank beviljade och jag vill ha maximal skydd/insynsskydd på ett staket med dessa kriterier. Vi vill skärma av en hörntomt mot en 70väg..
Jag har tittat på lösningarna med 45 ribbor i vinkel, men vill ha innovativa lösningar om hur ni andra har lyckats göra så täta staket som möjligt utan bygglov! Kommer komplettera med buskar och träd innanför.

Inspirera mig med bilder efter mitt tråkiga avslag för plank..
TACK!
 
Om du väljer en annan dimension t.ex. 45*70 och monterar med 45-sidan utåt så kommer genomsynligheten minska så fort då inte betraktar staketet rakt framifrån.

Lite klätterväxter som vildvin kommer snart täcka staketet också.
 
  • Gilla
mneekman
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.