Hej,
Ska bygga staket 1.20m högt med 50% genomsläpp. Vi får inga plank beviljade och jag vill ha maximal skydd/insynsskydd på ett staket med dessa kriterier. Vi vill skärma av en hörntomt mot en 70väg..
Jag har tittat på lösningarna med 45 ribbor i vinkel, men vill ha innovativa lösningar om hur ni andra har lyckats göra så täta staket som möjligt utan bygglov! Kommer komplettera med buskar och träd innanför.
Inspirera mig med bilder efter mitt tråkiga avslag för plank..
TACK!