Hej
Har tyvärr en förmåga att spara massa smådelar efter diversa renoveringar med motiveringen "kan vara bra att ha" . Ibland, men allt för sällan, får man nytta av det. Tänkte därför fråga om någon tror att det är smart att spara denna koppling till en vvb?

Ska sägas att jag i framtiden eventuellt kommer köpa en liten vvb till en "stuga". Men kanske är det så att en vvs:are aldrig vill befatta sig med gamla grejer?

Mvh
Fredrik
 
  • Gammal mässingskoppling för varmvattenberedare liggande på grusunderlag.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Koppling till varmvattenberedare med mässingsventiler och kopparledningar liggande på grusig mark.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Spara om du har plats!
Är drabbad av samma hamsterbeteende som du.
Har konstaterat att om jag någon gång kastar något ser jag garanterat ett behov av prylen ifråga inom en månad.:)
 
hscn hscn skrev:
Spara om du har plats!
Är drabbad av samma hamsterbeteende som du.
Har konstaterat att om jag någon gång kastar något ser jag garanterat ett behov av prylen ifråga inom en månad.:)
Ha ha, ja faktum är att detta har hänt mig också. Väldigt irriterande.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.