Jag måste bara få fråga varför du har en ack på 300 liter och vad i hela friden du ska med alla dessa anslutningar till i denna miniack? Låter som en värmeanläggning till ett dockhus men du menar kanske 3000 liter?
 
Det är ju som vanligt trådkapning på gång. :)

300 liter är en tekniktank. Det är tänkt att jag ska koppla in 3600 liters slavtank till denna tank.
Alla små studsar är inte nödvändiga men det kostade inte något extra o då finns det ju möjlihet att kolla skiktningen samt möjlighet att koppla in termometrar för styrning av automatik för solfångare. Som sagt några för mycket men väldigt liten extra kostnad när jag väl valde att designa den själv.

Anders
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.