Det är ju som vanligt trådkapning på gång.
300 liter är en tekniktank. Det är tänkt att jag ska koppla in 3600 liters slavtank till denna tank.
Alla små studsar är inte nödvändiga men det kostade inte något extra o då finns det ju möjlihet att kolla skiktningen samt möjlighet att koppla in termometrar för styrning av automatik för solfångare. Som sagt några för mycket men väldigt liten extra kostnad när jag väl valde att designa den själv.
Anders