2 243 läst ·
9 svar
2k läst
9 svar
Idag levererades vårt hus!!!
Ja det är underbart!!
När det gäller priser så skulle jag rekommendera kontakt med någon säljare nära dig, jag tror att man får en mer korrekt bild av den totala kostnaden. Men huset kostade 1150´ovan grund. sen tillkommer ju diverse. Hjältevadssäljarna har koll på vad som gäller i just din kommun.
Tackar alla här på forumet för ovärderlig hjälp o diskussioner och önskar er alla lycka till mer era husbestyr.
För intresserade så finns det nya bilder på vår hemsida!!
http://hem.passagen.se/zuperzone
ha de P&H :
När det gäller priser så skulle jag rekommendera kontakt med någon säljare nära dig, jag tror att man får en mer korrekt bild av den totala kostnaden. Men huset kostade 1150´ovan grund. sen tillkommer ju diverse. Hjältevadssäljarna har koll på vad som gäller i just din kommun.
Tackar alla här på forumet för ovärderlig hjälp o diskussioner och önskar er alla lycka till mer era husbestyr.
För intresserade så finns det nya bilder på vår hemsida!!
http://hem.passagen.se/zuperzone
ha de P&H :
Tjenare Olle,
Anonymiteten är något vi valt själva, tyckte inte det verkade så intressant att läsa om oss.. ..men tydligen finns det ett behov..
..syftet var bara att presentera vårt hus. Vi vill absolut inte att vår hemsida ska låta/se ut som en reklamkampanj för de som levererat det, den är egentligen till för nära o kära som inte kan följa på nära håll och andra nyfikna. Om det är något speciellt du syftar på så är jag idel öra. 
Lycka till med huset, det 3:e ska ju bli det som blir bäst sägs det...
Ha de
Patrik
Anonymiteten är något vi valt själva, tyckte inte det verkade så intressant att läsa om oss.. ..men tydligen finns det ett behov..
Lycka till med huset, det 3:e ska ju bli det som blir bäst sägs det...
Ha de
Patrik
Är det inte bra att man är nöjd med valet man gjort?olle_spiktrampare skrev:
När allt är klart med vårt hus så hoppas jag att vi också är oootroligt nöjda med vårt val.
Klicka här för att svara