ska träffa kommunen ute på tomten idag.

Dom ska bestämma om vi får ta o fylla ut på deras mark.
jag ska ha våran 8 månaders dotter på armen, kanske det kan påverka lite.
 
Det är att ta till billiga knep...du kanske skulle ha med en gråterska i bilen också? ;)

Lycka till! :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.