2 759 läst ·
21 svar
3k läst
21 svar
Idag, 20år sedan Vapen & Ammunition släpptes!
Renoverare
· Stockholm
· 20 267 inlägg
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 296 inlägg
Ibland är det bra med brutna löften 
Kent - Jadu, hängt med i alla år och jag vet inte hur många gånger jag sett dem live, självklart var man på avskedskonserten här i Stockholm.
Bästa spelningen jag minns var nog kombinationen av Thåström och Kent på Zinkensdamm 2008.
Härliga minnen även från gången då jag deltog i riggandet och körde dessutom delar av ljuset under konserten på Kåren i Luleå 1996. Jobbade extra åt ett lokalt ljud & ljus företag på den tiden.
Glömmer aldrig ryggskottet från helvetet samma kväll...
Kent kommer nog alltid vara en stor favorit... inte för att jag lyssnar särskilt frekvent just nu.
Bästa spelningen jag minns var nog kombinationen av Thåström och Kent på Zinkensdamm 2008.
Härliga minnen även från gången då jag deltog i riggandet och körde dessutom delar av ljuset under konserten på Kåren i Luleå 1996. Jobbade extra åt ett lokalt ljud & ljus företag på den tiden.
Glömmer aldrig ryggskottet från helvetet samma kväll...
Kent kommer nog alltid vara en stor favorit... inte för att jag lyssnar särskilt frekvent just nu.
Klicka här för att svara

