Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Gult kort på Malmgren! Fyyy. PS. Håkan är en av Sveriges mest tondöva sångare, skriver bra texter men man måste vara från Götet för att gilla hans musik, (läs : tycka synd om).
Sambon pluggade i Göteborg så det låter korrekt :)
 
  • Gilla
Jonatan79
  • Laddar…
K Kane skrev:
Har du tappat bort det röda??? :D
Det är påsk, gult passade bättre….
 
  • Haha
FredrikR
  • Laddar…
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Det är påsk, gult passade bättre….
Defensivt!
 
Skärmbild av musikspelarapp med Joakim Bergs album "Jag fortsätter glömma" och spellista.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Äntligen är den här, gissar den kommer spelas en och annan gång i helgen. :love:
 
  • Gilla
  • Älska
  • Wow
Hammarfall och 3 till
  • Laddar…
Ibland är det bra med brutna löften :D
 
  • Älska
Hammarfall och 1 till
  • Laddar…
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
Ibland är det bra med brutna löften :D
När nyheten om att Jocke spelade in en soloplatta såddes en förhoppning om en comebackturné längre fram i tiden, en sak jag inte ens tänkte tanken på för 2 år sedan. :love:;)
 
  • Gilla
[SKPG]Zamora
  • Laddar…
Kent - Jadu, hängt med i alla år och jag vet inte hur många gånger jag sett dem live, självklart var man på avskedskonserten här i Stockholm.
Bästa spelningen jag minns var nog kombinationen av Thåström och Kent på Zinkensdamm 2008.
Härliga minnen även från gången då jag deltog i riggandet och körde dessutom delar av ljuset under konserten på Kåren i Luleå 1996. Jobbade extra åt ett lokalt ljud & ljus företag på den tiden.
Glömmer aldrig ryggskottet från helvetet samma kväll...

Kent kommer nog alltid vara en stor favorit... inte för att jag lyssnar särskilt frekvent just nu.
 
  • Älska
  • Gilla
[SKPG]Zamora och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.